środa, 14 marca 2012

Za co dostałem bana na Kubie gl ??? wszystko jak naprawdę było

KubaQ 
Niewiadomo kto mnie wtedy zgłosił moderatorce, już parę osób mówiło że AnanaseQ (Ula)                                            może i mają racje ponieważ wtedy z Ulą się nie nawidziliśmy , dalej nie darzymy sobie sympati .                         Dostałem bana za napisanie  obrażliwego postu o AnanaseQ , moderatorce i tp .                                                               nie ma banów za pisanie obrażliwych postów tylko za ich reklamowanie przez moviestarplanet                                        i ja właśnie tak robiłem . Jak ktoś nie dowidza w banie pisze tylko mój stary adres bloga ,, kubeqmoviestarplanet.blogspot.com ,, blog już nie istnieje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz